Reklamní spot o cystické fibróze z dílny zlínské IS Produkce získal ocenění v soutěži Fenix content marketing

Charitativní spot IS Produkce se umístil na 2. místě v kategorii „Nejlepší video a jeho použití“ v 7. ročníku oborové soutěže Fénix content marketing. Video vzniklo pod kreativním vedením agentury Elite solutions a ve spolupráci s Dejvickým divadlem pro Klub cystické fibrózy.

Spot natáčela IS Produkce v září 2019. Jeho děj zachycuje mladou běžkyni, která odhodlaně zdolává strmý svah a po cestě míjí herce z Dejvického divadla. Ale až na vrcholu vyjde najevo, že dívka je pouze jednou z lidí jdoucích na představení Dejvického divadla. Na rozdíl od ostatních je pro ni už totiž samotná cesta k divadlu dramatická. Trpí totiž cystickou fibrózou.

Naším cílem bylo vyvolat zájem o tuto nemoc, a to prostřednictvím emocí. Pro lidi s cystickou fibrózou je totiž i obyčejná cesta do divadla výkon s parametry špičkového sportovního výkonu, uvedl Martin Gazda, jednatel společnosti IS Produkce, a doplnil, že nejen díky videu získala agentura Elite solution navíc i zlato, za nejlepší kampaň v neziskovém sektoru ve stejné soutěži. Výrobu spotu financovala IS Produkce částkou 450 tis. Kč a veškerý výtěžek kampaně putoval na podporu výzkumu léčby cystické fibrózy.

Porota oborové soutěže Fénix content marketing složená z 36 porotců  hodnotila ve dvou kolech celkem 173 přihlášek ve 30 kategoriích. Kvůli přetrvávajícím omezením v souvislosti s pandemií koronaviru neproběhne letos slavnostní předání cen na galavečeru, ale během 15 eventů, které se budou konat v srpnu. 

Spot je nominován i v rámci  18. ročníku Československé soutěže firemních médií a komunikačních projektů Zlatý středník, jejíž výsledky budou vyhlášeny během Galavečera 9. září.

Oceněný spot naleznete na https://isprodukce.cz/reference/cysticka-fibroza/

Publikováno: 5.8.2020

Přidat komentář